06 september 2010

Bilder från nya huset!

Här kommer lite bilder från vårat nya ställe. Vi tog lite kort innan vi flyttade in våra saker (och stökade till...) Utomhus lägger jag upp om nån vecka, när vi fixat i ordning lite mera där.

/Lindah

"Kontor"... som Dave har lagt beslag på. =)

Köksdel och matbord

Sovrummet är ungefär dubbelt så stort som vårat förra. LYX!
Badrummet, med hörnbadkar och massagedusch... Jag äääälskar badkaret!!

Badrummet
Våra nya "grannar"; mongoose... som Pixie är livrädd för!

7 kommentarer:

  1. Åhhhh vad FINT ! Lycka till på nya stället :)

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Och badrummet gillar jag väldigt mycket. Jag saknar badkar med jämna mellanrum, särskilt då på vintern när jag är kall och frusen.

    Lycka till i ert nya hus.

    SvaraRadera
  3. Det var riktigt fint där. Hoppas ni ska trivas :)

    SvaraRadera
  4. Åååh vad mysigt och fint!
    hoppas ni kommer trivas! :)

    SvaraRadera
  5. Tack allihopa!! Vi trivs jättebra än så länge! =)

    SvaraRadera
  6. Åh det såg riktigt mysigt ut! Precis som du tycker jag att badkaret verkar vara en höjdare!

    SvaraRadera
  7. Gud vad fint det ser ut! Jag vill också ha en köksö! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!