05 september 2010

Färdigflyttad!

Nu är vi på plats och upp-packade i nya huset! Känns HÄRLIGT!!!

Flytten i fredags tog himlans mycket längre tid än vi trott... Jag skäms lite... jag som skröt om hur lite prylar vi har... Hjälp, alltså!! Jag måste ha levt i en fantasivärld och uppenbarligen förträngt verkligheten... verkligheten där vi fick åka 6 vändor med fullpackad bil med våra saker!

Vad hände?? Vems är alla sakerna?? Varför har jag fjorton parfymer, arton lipgloss, elva olika stylingprodukter till håret, nio par skor (jag använder typ; tre..!), fem olika locktänger och ca; femtio böcker?? Och varför... VARFÖR spar jag på redan använt presentpapper???? :/

Dags att super-rensa garderober och lådor och lägga känslorna på hyllan en stund... och kasta allt jag inte visste om att jag hade, eller sånt jag inte använt det senaste året. Jag är nämligen en känslomänniska... och spar på allt som är det minsta minne i... Hopplöst fall, och helt omöjligt att vara så när man 1; antagligen kommer byta land inom ett halvår, 2; inte har plats ens till det som faktiskt använder!

Jag skulle lägga upp lite bilder, men tyvärr verkar inte internet samarbeta med mej just nu... så ni får hålla er tills imorrn!

/Lindah

2 kommentarer:

  1. Jag donerade mina böcker till biblioteket när jag läst ut dem, och de säljer de vidare och pengarna går till välgörenhet :) Ett litet tips bara!

    SvaraRadera
  2. Det var en bra idé...! Jag bruka ge bort dem till kompisar när jag läst ut dem, men nu har jag väldigt många olästa... =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!