03 augusti 2010

Tisdag?

Nu börjar jag bli virrigare än vanligt när det gäller att veta dagar och datum... men visst är det tisdag??
Idag har jag haft en ganska lugn dag... Var och tränade med pappa... och insåg att jag nog bör inhandla ett gymkort snarast! Min rygg är inte vad den borde vara... inte konstigt att jag jämt och ständigt har suuuuperont i ryggen.... jag har uppenbarligen inga ryggmuskler!!! Allvarligt! =(

Sen har jag varit och shoppat lite med mamma, och käkat middag med Niklas (brorsan), Jenny och Noah. På kvällen var jag till min farbror och fikade och drack päron-konjak... sämre dag kunde man ha haft! =)

Tyvärr har jag en envis förkylning som inte släpper... Eller; ibland känns det bra, för att timmen senare kännas som att jag helst skulle vilja krypa under täcket och sova några timmar (eller dagar). men jag har inte tid att vila, eller vara sjuk... så det får gå ändå. Plus att jag har en visdomstand som växer. Inge kul alls. Märkligt att en tand som varit på gång i flera års tid, bestämmer sig för att spricka igenom just när man är på semester..!

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!