01 augusti 2010

Fullspäckat schema!

Gårdagen (lördag) var fullspäckad av trevligheter! Dave och jag började dagen med en shoppingtur i Uppsala.... blev en hel del mat och godis inköpt. Dessutom hittade jag en mobil, som jag tror jag ska köpa... min som jag har nu är fortfarande inte helt fungerande... :/

Sen var vi till Dave´s yngsta syster; Sia. För att spana in deras nya, fina lägenhet. Och givetvis oxå passa på att busa med världens sötaste lilla Nowa (deras misse)... plus fika lite godsaker! Svenskt "fika" är vad som gäller de här veckorna! =)


Ut till svärföräldrarna en snabbis, sen hem till Dave´s andra syrra; Frida (med familj). Där gjorde jag en blixt-visit, men hann i alla fall att se Eddie charma brallorna av alla! =) Lillen har även lärt sig gå! *duktig*

Vidare hem igen till mamma o pappa, dit även bästa Hanna kom för att äta och "skvallra" ända in på småtimmarna: Mycket trevligt!! =)

Helt klart en dag man gärna tar i repris! Idag är det givetvis nya, roliga saker inplanerade...! Och jag vet att jag lovar och lovar att lägga ut bilder, men jag är seeeeg på det. Men jag försöker hinna lägga ut lite här och där i alla fall. =)


/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!