24 augusti 2010

Inte kul...

Igår kväll började jag känna mej lite "konstig" (ja, konstigare än vanligt, alltså...)... och hela natten har jag legat och skakat av frossa, och haft migrän och ont i hela kroppen. Värdelöst!

Nu börjar jag känna mej lite bättre, men jäklar vad drygt det är att vara sjuk, och inte vara hemma... :(
Och jag får ärligt erkänna at jag var riktigt gnällig igår kväll... inte så som en kille blir när de är sjuka... men inte långt ifrån. ;)

Dagen bjuder på skol-grejer för Dave, och jag ska hänga på och mest försöka ta det lungt.

/Lindah

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart!! Hur länge är ni kvar i Johannesburg? Ni får gärna komma förbi Centurion om ni har tid och möjlighet. Tyvärr är dock bara halva familjen hemma.

    SvaraRadera
  2. Det hade varit trevligt! Men vi åker tyvärr tillbaka till Durban redan imorgon. Dave har stressigt med utbildningen nu, och allt går i ett, så vi hann inte med nån extra dag här i Jo´burg till "semester" den här gången.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!