03 augusti 2010

Åland och Smyckeparty

I söndags så spenderades dagen och kvällen på en färja fram och tillbaka till Åland. Inköp av taxfree-godis (jag vet att jag är helt sjukligt fixerad vid svenskt godis just nu... men så är det... hahaha) och äta smörgåsbord stod på schemat. Mumsigt som tusan!! Kul oxå att jag träffade en av mina kusiner med familj... var riktigt länge sen jag träffade dem! =) Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på, för de ligger i Dave´s kamera, och han är i svenska fjällen just nu. Men, men... det kommer.

Idag har jag haft smycke-party. Väldigt trevligt att träffa kompisar och släktingar, och kul att visa vad jag sysslat med den sista tiden i Sydafrika. =) Att man även drar in lite pengar skadar ju liksom inte heller... ;)

Lite bilder från kvällen;

/Lindah







Wilma o Noah






Ett av det populäraste halsbanden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!