30 augusti 2010

Dags att packa!

Idag har jag börjat lite smått att packa ner våra grejer... Det går undan, vill jag lova... hahaha... vi har inte så mycket saker inser jag nu.
Det mesta är kläder (som packas otroligt snabbt och lätt) och mat..!

Vi har tydligen hållit det vi lovade oss själva för två år sen när vi flyttade från Sverige... att vi aldrig mer ska samla på oss en massa onödiga grejer och SKIT!!
Då tog det oss mer än 3 månader att packa ner vårat hus... och vi gick totalt in i väggen. Jag är impad att vi överhuvudtaget orkade märka kartongerna och faktiska la ner rätt saker i rätt kartong... =) Den här flytten kommer det sammanlagt ta mej sisådär 2-3 timmar att packa allt... och vi behöver heller inte göra en flyttstäd. Härligt!

Nu ångrar jag bara att vi sa att vi kunde flytta in på fredag... varför sa jag inte tisdag?? Eller ännu hellre; idag?? Nä, tålamod är inte min starka sida... impulsivt ska det vara!

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!