22 augusti 2010

Liten "resa" på g.

Imorrn drar vi upp till Johannesburg för tre dagar, pga Dave´s utbildning. Blir inte så mycket turistande antar jag.... men jag ska försöka klämma in en shoppingdag på "Santon City shopping mall"... den är stooooor, och det gillas så klart! =)
Mindre kul är att vi ska flyga upp... jag hade hellre tagit bilen, men det blir både dyrare och tar lååååång tid. :/
Jag är fortfarande förkyld från Sverige-resan, och ser inte fram emot tryck i öronen i 45 minuters flygning. Men det ska bli mysigt att bo på B&B och lyxa med hotellfrulle... ska även försöka tjata till mej ett rum med badkar oxå... då är min lycka gjord! =)

Ska försöka ta kort under det här två dagarna och lägga ut oxå... vet att jag är rätt dålig på det, och jag vet oxå att det är roligare att läsa bloggar när det även finns bilder!

/Lindah

1 kommentar:

  1. åh då hoppas jag på lite bilder där ifrån när du kommer tillbaka då! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!