08 augusti 2010

Jag erkänner!

Jag är sjukt dålig på att uppdatera bloggen just nu.... dygnet har helt enkelt för få timmar!! Nu har vi bara en "heldag" kvar i Sverige, och på tisdag far vi hem igen. Japp, Sydafrika är "hem".... precis som Uppsala. =)

Allt möjligt ska hinnas med den här sista dagen... träffa folk, visa de kort/filmer som ej hunnits med, ta kort på en massa saker som jag glömt, visa hur våran skrivare/kopiator funkar, handla på oss femton kilo svenska "delikatesser", ta en sväng på IKEA, åka förbi våran villa, åka till banken och skriva de sista papprena för försäljningen utav våran villa, ställa av bilen, göra online check-in, hämta upp min nyinköpta mobil, käka middag med familjen och ha kvalitetstid in i det sista.... och just ja; dessutom packa! *pust*

Planering och lite sömn är vad som gäller!
Men jag lovar att det kommer en massa bilder och info om vad vi har sysslat med den senaste veckan i Sverige... bara vi väl är hemma i SA igen.

/Lindah

1 kommentar:

  1. Vad snabbt det har gått! Inte undra på att du inte har hunnit med att uppdatera bloggen så ofta. Det finns ju viktigare saker att ägna dig åt när ni nu är i Sverige en kortare tid.

    Hoppas att ni får en bra återresa, även om den är lång & trist.
    Ha det gott.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!