17 augusti 2010

Data-strul

Idag har min dator/internet strulat heeeela dagen. Jag har inte kunnat göra det jag tänkt, och det irriterar mej något så fruktansvärt!
Visst blir man på dåligt humör när teknologin inte håller vad den lovar..?

Istället har jag fått extra mycket tid till att göra de smycken som blev beställda under smycke-partyt som jag hade i Sverige. Så det var ju så klart bra!
Jättekul att jag fick så mycket smycken både sålda och beställda... Bra feedback gör ju att man blir extra taggad att fortsätta! Så nu ska jag verkligen försöka få Dave att fixa en hemsida åt mej. Får väl bli nattetid han kan pyssla med det (dessutom är jag inte ens först i kö..!)... för just nu pluggar han konstant, för att ta igen de två veckor ledigt han hade i Sverige. *stackaren*
Som grädde på moset har jag återupptagit LCHF-kosten, och humörsvängningar är att vänta! Kul för Dave.... not. Hahaha! =)

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!