19 augusti 2010

Kommit av mej...

Efter semestern i Sverige, då jag inte hann med datorn alls (förutom en del olagliga aktiviteter dårå...), har jag helt kommit av mej med att läsa bloggar!
Jag följde runt 15 st varje dag, plus ett par som jag kollade in på lite då och då... Nu blir det väldigt sporadiskt... och när man inte hänger med i personens blogg är det ju inte lika kul. Visst, det är bara att börja läsa igen... men jag ligger efter i personernas liv... hahaha... vet att det låter helt knäppt, men jag gillar att följa andras liv, få tips, ideér och kanske även en del nya vänner. =)
Nä, nu ska jag ta och läsa upp mej på mina favvo-bloggar! =)

/Lindah

2 kommentarer:

  1. Hahaha ja visst är det jobbigt när man kommer för långt efter...det är ju som att hoppa över ett kapitell i en bok och sen fattar man ingenting! :S

    Jo tack hade det helt underbart i Sverige, Teo hitta sin nya favorit aktivitet....plocka kantareller! :P Jag har aldrig sett nån springa så för både liv och fosterland för några kantareller!

    SvaraRadera
  2. haha det är så sant!

    man orkar inte läsa ikapp flera veckors händelser :p

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!