24 augusti 2010

GRATTIS!!

Idag har Dave skrivit "exam" i meteorologi, för ATPL:en (den sista teorin som man skriver... som är för tung trafik), och han klarade det GALANT!! Jättekul, och superbra jobbat utav honom!! =)
Jag har försökt mej på att "hjälpa" honom med pluggningen i meteorologin... ställa frågor och så... men jäklar alltså; det är svårare än vad man tror! Jag är faktiskt impad att han har orkat plugga så hårt som han gör... så länge...!
Men som sagt; bra jobbat och jättegrattis till min pilot! ;)

Eftersom jag fortfarande mår lite konstigt (tydligen är det min visdomstand som växer igen, och det gillar visst inte min kropp) så blir det till att fira i helgen!

/Lindah

1 kommentar:

  1. Oj, vad roligt och skönt att han var så duktig!

    Hoppas du är bättre i helgen så ni kan fira :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!