31 augusti 2010

Hmmm...

.... jag kanske underdrev en aning när jag skrev att det skulla ta 2-3 timmar att packa... Kanske snarare en dag, då. =) Men ändå; bra jobbat tycker jag! För tillfället är det störst problem med vad jag ska lägga prylarna i... tänkte att vi skulle klara oss med våra resväskor och kassar... men kläder tar jäkla mycket plats alltså. Får kanske lov att köpa nån flyttkartong oxå. Vi får se på torsdag hur det verkar... då ska Dave börja packa sina saker.

Längtar som tusan till fredag och inflytt!!
Ska bli så skönt med mera yta, hörnbadkar och egen liten trädgård (utan insyn!) ! Dessutom närmare till mina favorit shopping-gallerior, stranden och min kompis Maria. Ok, vi snackar 2 min. istället för 7 min. (till La Lucia Mall)... Så det var inte så långt förut heller... men ÄNDÅ! Närmare!! =)

/Lindah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!