14 oktober 2009

Uppdatering "Operation Övertalning"

För er som inte hängt med, så är det jag som försöker få mina föräldrar hit på ett besök i Mars nästa år.
Och jag VET det låter konstigt att man ska behöva övertala nån att åka till PARADISET på jorden!!
Hahaha, men mamma är flygrädd, och envis... Därav behovet av övertalning.
Det senaste är i alla fall att mamma har SAGT att de ska komma hit!! Tjoho!!! =) Tyvärr är inget bokat ännu, så jag vågar inte riktigt andas ut ännu. Men om det inte blir bokat från deras håll närmaste veckan, så tror jag att jag tar tag i det själv. =)
Inte vill ni väl missa detta, mamma o pappa!?! =)

4 kommentarer:

  1. Bra där, Lindah. Stå på dig! Hihi. Fina bilder att övertala med =)

    //Kram Jessica L.

    SvaraRadera
  2. Hehe... ja, jag är inte den som ger upp i första taget... =)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. ser nice ut! skulle ju vart trevlans om man hade kunnat komma ner, men kanske e bökigt med bebis=/ men ni kanske bor utomlands när E har blivit lite större oxå=) o då kommer vi!=)
    kramen

    SvaraRadera
  4. Allt går om man vill... =) Men visst blir det bökigare med en liten.
    Jag hoppas vi blir kvar utomlands några år till, men det blir Dave´s jobb som får styra. Men ni är alltid välkomna! =)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!