17 oktober 2009

Då var man...

.... ett år äldre då... igen.

Hjälp vad tiden går fort!! Skönt att man bara fyller 19 år... ;)
(Inte alls... men det är vad jag stadigt fyller, man är så gammal som man känner sig, right?)
Igår kväll var vi ut och åt... vi tjuvstartar ofta våra födelsedagar kvällen innan... =) Vi gick till en restaurang nere vid båthamnen, som ligger på en pir. "The New Fish Café"... Mycket god mat, bra viner och ett av våra favvo-ställen! Rekommenderas för er i Durban!


Nu på morgonen har jag blivit ordentligt uppvaktad av min kära Mr.Pilot himself, med massa paket, sång och världens godaste frulle!! Med tunnbröd, messmör, räkost, kaviar, rökt påläggskorv och blue fruit thé så kunde man tro att man satt hemma i Sverige och mumsade. =)



Har även blivit uppvaktade via skype av mina föräldrar, som inte bara gav en generös present (TACKAR!!) utan också hade en annan överraskning på lager! Toppen!! =)
Sen blev det till att läsa födelsedagskort (Tack Hanna, Niklas o Jenny, farmor, mormor o Sture och mamma o pappa!), sms som trillar in, hälsingar på facebook, bloggen och mail...
Tack alla, det värmer!! =)

Passar även på att tacka mormor, farmor och svärföräldrar för presenter! =)
Nu ska vi äta tårta, och sen tror jag det blir en shoppingrunda på Gateway... vet i alla fall två saker som jag vill köpa i present... en "nyttig"/användbar, och en som är ren och skär "lyx-pryl"... och sånna kan man ju inte få för många utav! =)
Tack igen alla!!

1 kommentar:

  1. Grattis igen! Ser inte helt fel ut det där=) Han verkar kunna d där med födelsedagar=) hihi!
    hoppas igen att dagen blir toppen!
    kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!