08 oktober 2009

Det blev inget...

... dåligt väder idag. Utan det är strålande sol, klarblå himmel och nästan vindstilla!
Mycket mer kan man knappast begära! (Skulle vara en mille på banken då... men det kommer väl tids nog. Hahaha..)

Så den planerade städningen (och träningen) fick skjutas fram lite... och jag har legat i solen och läst några timmar istället. Himla skönt!
Finns det nått bättre än att ligga i solen och läsa en bra bok..??
Fast till sist blev det så himla varmt, så att jag gav upp... Man får ju tänka lite på huden oxå... är nog tillräckligt med 2 timmar om dagen, skulle jag tro. =)

Nu blir det till att träna... och sen ska jag (om jag orkar) ta och fixa lite slingor i håret. Blir fortfarande utväxt heeeela tiden..! =(
Och när Dave kommer hem från skolan ska jag iväg och handla mat... annars blir det en väldigt torftig frulle imorrn.

Igår fick jag förresten väldigt roliga nyheter! Som jag hoppas att jag kan delge er snart!
(Nej, nej, nej... jag är INTE gravid!! Inte den här gången heller... hahaha)

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!