11 oktober 2009

Snart är helgen över.

Helgen har verkligen flygit förbi!
Vi har egentligen inte gjort så himla mycket. I lördags var vi till "Musgrave shopping centrum" och handlade lite, och efter det en sväng förbi "Gateway". På kvällen grillade vi fläskfilé och käkade svenskt godis och OLW-chips... hur lyxigt var inte det?!? =)
Idag sov vi sjukt länge... sen var vi till "Gateway" idag oxå. Jag bytte en träningsgrej som jag köpte i veckan, och framkallade även lite kort.
Jag hittade även en bikini som jag gått och suktat efter ett tag, men den har inte funnits i min storlek. Men nu fanns den, så nu ligger den i tryggt förvar i byrålådan och trängs bland alla andra bikinis.
Bikini är verkligen ett "plagg" som man aldrig kan få för många utav! =)
 
Nu stundar en ny vecka, då mitt "misson" ska vara att fortsätta min träning lika bra som hittills! Nu är det 7 dagar i sträck utav träning... känner mej minst sagt stolt. Hahaha! =)
*Duktiga jag*
(Som ni märker är jag inte främmande för att ge mej själv beröm och peptalk!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!