27 oktober 2009

Bakdag

Idag är det varit blåsigt ute och halvmulet... tråk-oktober, är det enda jag har att säga!
Men snart så är ju sommaren här, så det är bara att vänta på stekande sol och ljummet hav... snart så... =)

Så idag bestämde jag mej för att jag ska baka lite.
Men först ska jag ta mej till Pick n´ Pay för att handla, och sen blir det till att baka resten av dagen.
Dave är överlycklig över att jag ska göra nått som inte kräver oväsen... så att han får plugga i lugn och ro. Jag tycker personligen att han faktiskt kan masa sig ner till skolan och sitta där och plugga, eller leta upp ett bibliotek... hahaha.

Ikväll blir det kanske en skype-date med Hanna... annars ringer jag nog lilla mamsen för en skvallerstund. =)
Mer än så händer inte i mitt liv idag... förutom att jag läste på en blogg att det finns "Singoalla" med smak av pepparkaka i Sverige nu... och jag är aaaaaavis!!!
(Nån som testat den??)

2 kommentarer:

  1. Ingen höjdare med pepparkakssmak.. O det är faktiskt Ballerina inte singoalla. :P

    SvaraRadera
  2. Hahaha... whatever... ballerina då... jag är faktiskt 1000 mil bort o kämpar med att hålla mej uppdaterad!! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!