30 oktober 2009

Är sååååå LESS!!!

Det är inte sant hur jäkla knäppa vissa människor är!!!
Minns ni mitt inlägg den 27 september; "Djävulen i mej är lös"..? Nu är de vidriga männsikorna igång IGEN!!
Det jobbiga är att vi hade börjat se "ljuset i tunneln"... om 3 dagar så skulle vi ha dem ute ur våra liv för gott... Men vad händer? Jo, det passar på att försöka jävlas lite extra... medans de kan.
Jag är så arg så finns inte ord för det... jag är så less så det liknar inget annat... och jag har tröttnat på dem så till den grad att jag mår illa när jag tänker på dem!!
Faktiskt! Mår illa!!
 
Det enda som håller mej igång just nu är ren ilska... och det faktum att vi har ett litet triumf-kort... hehe...
Dessutom har vi spenderat förmiddagen i telefon med domare och jurister... så nu känner vi att vi har uppbackning och lagen på vår sida.
Jag tror stenhårt på karma, men ibland måste man hjälpa till lite på traven...
Så; -Bring it on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!