16 oktober 2009

Se vad jag hittade idag!!


-SILL!!!!
Helt otroligt! Jag som har letat såååå! Jag vet inte om det har funnits hela tiden, för det stod inte alls på det stället som jag hade trott i butiken. =)
Sen vet jag ju inte hur den smakar... troligen inte gott alls... men man kanske kan lägga den i ny lag??
Och det stod inget pris utsatt... jag vågade inte fråga nån heller... är säkert tokdyr!
En plast-burk med färdigskalade räkor, ni vet som som man kan köpa på ICA för typ 30-35 SEK..? Där räkorna ligger i nån form av lag...?
Den kostar runt 80-90 SEK här!!! Svindyrt! VEM betalar det??
Då är det mera värt att köpa en flygbiljett hem... då får man träffa familj och vänner på köpet oxå. =)

2 kommentarer:

  1. Hej, kul att du hittat sill. Den är ätbar men den bästa jag hittat säljs på Pick and Pay i deras "deli" i lösvikt. Finns i olika varianter. Konstigt med de där räkorna, har också funderat på det där. Allt annat är ju såååå mycket billigare.
    Hoppas att ni har det bra!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Grattar dig här oxå=) hurra hurra hurra hurra för på din födelsedag idag=)
    dagarna bara försvann o d kom massa saker emellan... kan ni skypa på måndag?måste planera in frisörtid oxå=)
    ha en underbar dag! hälsa brorsan!
    kramar från fam lgh

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!