14 oktober 2009

Städmani!

Igår kväll fick jag plötsligt lust att städa i det "garderobs"-utrymme som jag nämnde för nått inlägg sen. Jag började riva ur allt... slängde även en hel del... Men sen insåg jag att jag behövde byta plats på lite saker, så jag tog även tag i våran "riktiga" garderob också... och rev ur saker där.
Plötsligt stod jag med saker upp till hakan, och ingen bra plats att lägga allt på... Vad göra?
Jo, jag rev även ur 3 kökskåp oxå, för att placera om saker där, kasta gammalt och få plats bättre till annat. =)
Ett par timmar senare, så var faktiskt alla saker på plats, allt var lättare att hitta/nå, och jag kände mej ruskigt nöjd med att jag kastat sånt som vi inte använder/vill ha/var gammalt (mat). =)
Idag ska jag kanske baka igen... ett nytt försök med hönökaka möjligen. Men det är så fint väder... så poolen lockar oxå.
Kanske poolen först, och baka sen?? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!