07 oktober 2009

December-jobb...

Nu har jag börjat planera in kunder, klippningar, färgningar o.s.v tills december... (för er som inte vet så är jag inte bara lyxhustru, jag är frisör också... hahaha). Och det verkar som om de dagar och tider jag hade planerat att jobba, fylls upp fortare än vad jag hade räknat med. Så det blir kanske till att lägga in någon mer jobbdag... =( Visserligen ska det bli superkul att jobba som frisör lite igen, men samtidigt vill jag helst ha så mycket fritid som möjligt.
Fast de flesta mina kunder är även mina vänner, så det löser sig. =)
 
Nu ska jag slänga mej i solstolen ett tag idag igen... snart har jag läst ut min jättebra bok... den är sååå spännande! =) (Svensk deckare)
Men idag har jag "preppat" min panna med spf 35... annars ligger den i riskzonen för att bli bränd...
Och min privata meterolog (Dave) varnade för att det kunde bli dåligt väder imorrn... alltså blir det troligen en innedag då.
Så man får njuta extra mycket idag istället. =)
 
"Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne"
So true!!
Man blir ju så glad av sol och värme! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!