24 augusti 2009

Stressigt??

Jag började kolla våra flygbiljetter hem till Sverige igår... för att kolla att inget bolag har gått i konkurs eller nått. Hahaha... =) Man vet ju aldrig... ena sträckan är med SAS, och det verkar ju inte gå så bra för dem...

I alla fall så blev jag påmind om att vi faktiskt bara har 40 min på oss i Zürich att byta plan... Känns lite stressigt, och jag kunde inte riktigt tro att vi ska hinna det... Det kan ju ta 30 min att bara komma av det plan man är på, speciellt eftersom vi ska av en stor Airbus...
Så jag mailade resebyrån vi bokat genom. Och nu fick jag precis svar att det visst ska gå. Vi ska tydligen inte byta terminal och inte hämtat ut bagaget, och bolaget har räknat med att vi ska hinna.
Ska bli kul att se hur det kommer gå... Kan tänka mej att Dave kommer var helt sönderstressad... han HATAR att ha kort om tid eller vara sent ute.... Hahaha.... Och jag misstänker att vi inte kommer hinna... Men, men... som sagt; det ska bli intressant att se.
Nu är det lite mindre än 4 månader tills vi ska åka hem (på besök)... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!