23 augusti 2009

Helgen

Igår spenderade vi typ hela dagen på Gateway... Det blev en hel del shopping utav småsaker som vi hela tiden glömmer att köpa. Plus att min klocka som jag köpte för 2 veckor sen slutat att fungera... så jag gick tillbaka till butiken där jag köpt den, och det visade sig bara behövas ett nytt batteri. (Hur länge har den klockan legat i lager, eftersom batteriet var helt slut??)
 
Blev även en fika... för att fylla på blodsocker-lagret... =) Jag började nog bli lite grinig, så Dave ville väl undvika ett totalt blodsocker fall... hahaha.


Sen köpte jag nu äntligen ett halsband som jag har gått och "suktat" efter ett bra tag. Såååå nöjd att jag köpte det! *Love it*
 
På kvällen blev det grillat och potatisgratäng... Mumsigt värre!
Förresten; finns det potatisgratäng-"pulver" i Sverige som är smaksatt?? Alltså pulver som man blandar ut för att ha som gratäng-sås? Vi testade i alla fall "sourcream och chives"... var riktigt gott! =)
Idag har vi varit lite småsega... så vi har inte gjort så mycket. Har skypat med mamma och pappa, och sen la vi oss och solade ett tag. Man har tappat bra mycket färg under vintern, faktiskt. Så det är hög tid att "sola upp sig" igen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!