23 augusti 2009

Stavfel....

Ok, jag inser att jag har en hel del stavfel i mina inlägg.... Det är alltid nån som påpekar att jag skrev fel eller glömt ett ord eller så. Hahaha.

Om jag har missat nått ord, så är det för att jag tänker fortare än vad jag skriver... och stavfel är antagligen för att jag helt enkelt inte kan stava. =)
Och om jag har konstiga ändelser på ord så är det för att jag tänker på både svenska och engelska medans jag skriver, och den kombinationen är inte alltid den bästa... hihi.

Nä, nu ska jag gå och ta in Pixan... våra "kära" hyresvärdar går och ropar på henne nu... Varför det? kanske ni undrar... Well, mest för att de är knäppa i huvudet, tror jag. Dessutom har de en egen katt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!