10 augusti 2009

Måndag, och nya friska tag!

Idag gick jag upp tidigare än vad jag har gjort på ganska länge. Jag har blivit en sån som sover sjukt länge på morgonen! (Jag är även uppe sjukt sent på nätterna, men, men...). Nu är i alla fall tanken att jag ska gå upp tidigare, så jag hinner med mera under dagarna. =) Idag släpade jag mej upp 25 min efter utsatt tid... inte så illa, tycker jag själv. Jag vågar inte skriva vilken tid det var... för då skäms jag oerhört!
 
Så nu är det mitt på dan, och jag har hunnit tvätta en maskin tvätt, plockat undan den rena/torra tvätten från igår, städat köket OCH diskat. Inte illa! Och dessutom skrivit en inköpslista inför dagens mat-handling. *duktiga jag* Hahaha!
 
Nu ska jag kolla mail och se om vårat nuvarande projekt har klarnat något. =) Vad det projektet är, håller jag hemligt ett tag till, tills vi är säkra på vår sak. =) Sen blir det till att ta en joggingtur i värmen... Det verkar som att våran "vinter" är förbi nu, och det börjar bli en annan typ av värme nu. Härligt!
Inte för att vintern var speciellt hemsk den heller....=)
Och jag har hört att sommaren har återvänt till Sverige, så passa på och njuuuuut! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!