06 augusti 2009

Hmmmm....

.... undra vad man ska hitta på idag?
Sitter just nu med en ansiktsmask, och sen tänkte jag ta och göra lite slingor i håret. Trodde jag skulle slippa utväxt lite längre tid om jag fixade en färg närmare min egen, och slingor.
Och visst, lite bättre har det blivit.... men nu känner jag att det verkligen är dags att göra en "renovering" i håret! Skulle nog behöva toppa lite oxå.

Dave är ute på en flygning, och han tog med sig Samuel (svensk)... för det var så himla tidigt så jag avböjde. =)
Undra när han kommer tillbaka? Jag ska nog vänta med frukost tills han kommer... är så trist att äta själv...
Och senare idag ska vi ha en "telefon-konferans" med mamma och pappa, för att diskutera och planera framtiden. =) Och det skulle ju vara skönt att träna lite oxå... så som det känns nu så kommer min dag försvinna i en rasande fart... =)
Kanske hinner man sola lite oxå..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!