17 februari 2010

A piece of cake

Igår var det sjukt varmt... och på kvällen blev det tidernas storm! Värsta ovädret vi varit med om... Jag skypade med mamma, men till slut hörde jag inte vad hon sa för det åskade så högt! Och till på köpet började det läcka från taket..!
Inte vårt problem, tack och lov, eftersom vi hyr! =)

Imorse vaknade jag vid fem-tiden av att det ösregnade, och kunde inte somna om... =( Så idag har blivit en lååång dag för mej. =) Jag har bl.a bakat 4 olika sorters muffins. Jag har alltid gillat att baka, och nu när jag har all tid i världen så gör jag det mer än gärna! Och speciellt efter jag fick Leila´s kokbok; "A piece of cake" i present av världens bästa Hanna. =) Snacka om mumsiga recept i den boken!! =)

Nu ska jag ta mej i kragen och träna, sen blir det middags-fix...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!