05 februari 2010

Bion igår...

"Avatar" igår var bara såååå bra!!!! Rekommenderas STARKT!

Jag är ingen "fantasy"-människa, men den här filmen var verkligen jättebra! Och väldigt sorglig, vilket jag inte hade räknat med. Faktiskt en av de bästa filmer jag sett... Och nu är jag helt hooked på 3D..! Jag vill se fler filmer med 3D, för det var verkligen häftigt! Trodde inte att man skulle få en sån bra uppevelse... men det kändes verkligen som att man skulle kunna ta på saker ibland. Häftigt!!

Nästa film i 3D här är "Alice i underlandet", och jag såg att "Toy Story 1 & 2" ska även visas i 3D... plus en extrem-sport film, som Dave garanterat kommer vilja se! Dave och jag gissar att snart kommer alla filmer bara visas i 3D, och steget efter det är väl tv i 3D..? Vi väntar med spänning och ser om vi får rätt! =)

P.s Kommer ett kort med oss o våra snygga 3D-brillor lite senare idag... Hinner inte just nu, visum "tjafs" måste fixas!

1 kommentar:

  1. Hörde igår att Samsungs nya 9-serie är 3D tv! ;) Och då vi var i Universal parken i Orlando i somras såg vi Shrek i 4D!! Det var riktigt coolt: stolarna rörde på sig, det blåste luft upp längs vaderna och i nacken som kändes som spindlar och det sprutade vatten från stolen framför mitt i ansiktet när Donkey nös ut i biosalen (vi hade 3D glasögon och det kändes verkligen att han var 5cm fån mig ;) -Anniken-

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!