01 februari 2010

Hola!

Den här dagen har flygit förbi... jag har simmat, tränat, tvättat, städat och handlat mat. Jag har även fått tag i boende både till safarin OCH till Drakensberg (till mamma o pappas besök).

Drakensberg har jag t.o.m två boenden som jag just nu väljer mellan... Och till safarin fanns det till slut plats på den camp som jag velat bo på ända sen början... De fick nån avbokning, kanske?Känns i af skönt att allt löste sig till slut! =)

Igår kväll hade vi världens åsk-oväder här..! Jag skypade med mamma o pappa just då, och de hörde genom micen vilka dunder-knallar vi hade! Rätt mysigt med oväder, tycker jag. Och luften blir så mycket bättre efteråt!

Andra nyheter är att jag har börjat plugga Spanska. Jag har köpt en sån där kurs man gör på datorn... i egen takt, ni vet? Den verkar faktiskt himla bra, och överträffade mina förväntningar med råge! Så nu pluggas det djur, färger och frukter för fullt.

Man ska ju egentligen inte berätta att man börjar plugga nått förrens man vet om man kommer orka fortsätta med det... Men nu har jag "outat" mej, och därmed gett mej själv lite press på att verkligen använda kursen och lära mej nått! =)

Hur det går? Hittills är jag en naturbegåvning... så klart! ;)

Adiós!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!