09 februari 2010

Dax att köpa rosa, hjärtformade prylar...

Har varit en himla lugn dag här idag... jag har städat och tvättat och solat och simmat... typ inte så mycket mer än så. Vädret är verkligen på topp just nu! Runt 33-35 grader i skuggan varje dag, fast idag har det blåst ganska mycket på eftermiddagen... men det var bara skönt. Dave som hatar blåst har hållit sig inne i ac-kylan och har nyligen påbörjat ett nytt ämne. Förstår inte hur han hittar motivation till att plugga i detta väder! Men duktig är han. =)

Jag har även börjat fundera lite över vad vi ska hitta på till Alla Hjärtans Dag. Jag ääälskar den dagen... då är det fritt fram att tok-köpa rosa, hjärtformade prylar och godis. Me like! Det lutar åt en liten weekend away... får veta ikväll el. senaste imorrn om stället vi vill bo på har lediga rum. *hoppas*

Min dator, som har strulat, har "ryckt upp sig" en aning, och jag hoppas lite uppdateringar och sånt ska hjälpa till att bota seeeeegheten. Sista veckan har jag blivit galen av att den är såååå seg! Nu känns det helt ok, men undrar om jag borde köpa en ny? En rosa i så fall... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!