04 februari 2010

Bio-kväll inbokad!

Ikväll ska vi gå och se "Avatar"... och jag inser att vi är typ sist i världen att se den. Men jag har ärligt talat inte varit så himla sugen på att se den... det känns inte som att det är min typ av film, fast jag vet inte alls vad den handlar om... men vad ska man ha om inte förutfattade meningar? =)

Vi stod och valde mellan att se den på "Imax"-biografen, som är en 3D-bio, eller gå på den vanliga bion och ha 3D-glasögon. Men nu har vi hört av några som har gått på båda att den var bättre med glasögon... så ikväll bänkar vi oss på ett "loveseat" (dubbel-säte, utan armstöd) på Gateway och med öppna sinnen slänger oss in i en fantasy-world.
Ska bli spännande att se om jag gillar den! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!