23 februari 2010

Tisdag och träning

Jag tror att termometern har fastnat på +33 grader... är helt otroligt att det är samma temp typ varje dag. Men skönt är det! =)

Idag ska jag ta och styrketräna... det var ett bra tag sen, så jag gissar på träningsvärk imorrn. Men det ser jag fram emot! =) Tänkte placera mej nere vid poolen, så man snabbt kan svalka av sig efteråt! Och dessutom kanske simma ett tag.

Tänkte uppdatera hur det går att äta LCHF (Low Carb High Fat). Hittills går det alldeles utmärkt! Är fortfarande lite ovant att äta så pass mycket fett... men det funkar. Och jag går stadigt ner i vikt. Tjoho! =) Vilket är ju poängen med det hela. Dessutom har jag läst att det är bra att äta så om man har problem med lederna, vilket jag har, så jag hoppas på bättring även där. =)

Läste även att OS-medaljören; Björn Ferry äter enligt denna metod! Funkar ju uppenbarligen kanon för honom, så jag fortsätter och ser vart det leder. Troligtvis ingen OS-medalj i sikte för mej, men möjligen en slank kropp? =)

1 kommentar:

  1. Du får göra dig en egen medalj! =)
    Jag har också läst om LCHF men har inte riktigt tagit tag i det. Är nog för fantasilös eller nått... =/
    Kram Jessica

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!