30 november 2009

Vad jag har haft för mej idag...

Nu har jag börjat packa... och jag insåg rätt snabbt att jag faktiskt inte ska ha så mycket kläder med mej. Därimot ska jag ha en hel del saker med mej... tunga saker. =( Väskan är bara halvfull, och jag har endast 6 kg kvar... arghhh..! Hur ska detta sluta!?!
Grejerna kommer ju åka omkring inne i väskan... inte bra alls... *suck* Kanske blir tvungen att packa ner nån handduk eller filt eller så för att fylla upp...? Och handbagaget väger 3,5 kg tomt..! 3,5 kilo!! Min stora väska väger 4 kg tom... undra vad den lilla väskan är gjord utav som är så tungt? Bly-hjul?? :/


Båda vi börjar få resfeber nu, och det känns konstigt att vara pirrig för att resa till Sverige. Hahaha...! Och Dave har lite smått panik över att jag har kommit så pass långt med packningen, eftersom han själv inte ens tagit fram väskan... Han pluggar fortfarande som en galning, nämligen. Han hade en tenta idag och nästa tenta (och sista för i år) är på onsdag. *stackaren som pluggar in i det sista*

Boendet i Jo´burg är också bokat nu... jag ska bara betala det imorrn sen är det färdigt. Skönt att, äntligen, ha det fixat! Jag har verkligen segat med det. Men nu har jag hittat ett jättefint ställe, så jag är glad att jag väntade... =)

Nu måste vi bara boka en hyrbil snart oxå... skulle vara skönt att ha allt till Jo´burg klart... Bara 10 dagar to go!! (Till Johannesburg, alltså... det är 11 dagar tills vi lämnar SA, och 12 dagar tills vi är i Sverige!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!