04 november 2009

Jul-pyssel

Just nu sitter jag med en ansiktsmask, och hoppas på underverk... samtidigt som jag försöker få ihop vilka hårfärger och sånt som jag behöver beställa till de kunder som jag har bokat in innan jul... lite krångligt när man har typ 2,5 kartonger med färger i Sverige, men inget nedskrivet här. Alltså har jag ingen aning om vad som redan finns och vad som måste beställas..!
Mamma o jag försökte gå igenom vilka färger jag har och vilka som fattas, via skype, för nån dag sen... *stackars mamma*
Men nu börjar jag känna att jag har koll på läget. =)


Dave är på kurs/utbildning i skolan hela dagen, så jag kan väsnas och strö saker runt mej hur mycket jag vill idag... så först ska jag träna och sen ska jag nog fortsätta med att göra julkort.
Jag hittade en hel del scrapbook-prylar igår, så jag satte genast igång att göra julkort... SÅ kul!

Resultatet:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!