02 november 2009

10 saker jag definitivt INTE ska göra i Sverige:

1; Köra bil... på fel sida... med snö och is... bådar inte gott...

2; Sova länge på morgonen... -nix, jag ska vara uppe med tuppen!

3; Äta julmat bara 3 dagar... blir väl en vecka eller så

4; Tänka på vikten...

5; Kolla på tv

6; Missa "Kalle På Julaftonen" (50 år i år), visst det är tv... men det räknas som kultur!

7; Jobba ihjäl mej...

Sen finns det inget mer som jag INTE tänker göra... inte som jag kan komma på just nu i alla fall... Innebär det att jag VILL göra himla massa saker..?? Hur ska tiden räcka till?

Förresten så ljög jag lite... jag kommer nog bli tvungen att köra lite bil... så ni i Uppsala-området... håll utkik runt jul... då kan ni mycket väl möta en bil på fel sida vägen, sladdandes och livrädd! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!