28 november 2009

Shopping, shopping, shopping...!

Vilken dag vi har haft...

Vi har farit runt hela Durban i jakt på julklappar och småsaker inför våran hemresa. Och trots att väderleksrapporten sagt att det skulle vara mulet och bli regn, så har det varit strålande sol hela dagen. Och varmt som in i tusan! Och tyvärr verkar många butiker inte inse att man faktiskt får andningssvårigheter av att gå i en butik utan AC:n på... och att det är svårt att försöka koncentrera sig på att shoppa nått medans man kämpar för att inte få en panikattack av att vara instängd i en butik med hundra andra i 45 graders värme...

I vilket fall som helst så hittade vi det mesta vi hade tänkt oss... så det var bra! =) *nöjd*

Jag hittade t.o.m pepparkakor till imorrn... I år tänker jag inte vara så pass ambitiös så att jag gör egen pepparkaksdeg... det duger bra med danska pepparkakor från butik. =) Och ikväll blir det till att klä julgranen... med AC:n på för fullt och iklädd kjol o linne... Håll tummarna för regn imorrn. ;)

Nu måste jag åtgärda min svåra vätskebrist... See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!