17 november 2009

Planer o funderingar

Dave är i skolan hela dagen idag, och jag känner mej lite smått uttråkad. Jag har suttit och googlat och funderat på vad vi ska hitta på i Jo´burg innan vi åker hem i Dec. Fredagen är redan uppbokad... då jag vill åka till ett ställe där man får klappa lejonungar och geparder. =)

Här klappar jag en lejonunge i Mars... de var lite argsinta... hahaha

Och precis nu så kom jag på att det vore kanske kul att åka till nån diamant-gruva och kolla! Sydafrika har ju en massa diamantgruvor (världens största diamant hittades utanför Pretoria 1905, tror jag det var...)

Så idag ska jag leta lite info om det och se om vi även kan hitta nått boende i närheten av Pretoria. Blir nog jättebra att ha fullbokade dagar precis innan vi ska åka hem... annars kommer man bara sitta rakt upp o ner och vänta... =)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!