23 november 2009

Elektronik-nörd!

Jag brukar klaga lite då och då på att Dave är en sån "pryl-fantast"... speciellt när det kommer till elektronik-saker...! Han kan inte motstå en mobil/dator/gps/elektronik-pryl som har en massa extra funktioner och "lull-lull".

Men så idag slog det mej; jag är oxå en elektronik-nörd!!

Inte när det gäller mobiler och liknande, utan när det gäller elektronik-saker till håret!! Japp, jag erkänner; jag är besatt av plattänger, locktänger och fönar... Jag har 3 st fönar, 2 st plattänger, 6 st locktänger, en uppsättning värmespolar, en volume-master, en trippeltång.... och jag har precis köpt ytterligare 2 st nya plattänger... *skäms*

Jag kan inte låta bli! Jag äääälskar att ha en massa olika prylar till att fixa håret med...man kan inte få för många helt enkelt!!

Så jag får väl helt enkelt sluta klaga på Dave, och inse att jag är minst lika illa... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!