13 november 2009

Trött o grinig...

Idag känner jag mej mera död än levande... jag har sovit sjukt dåligt tre nätter i rad nu. Vi snackar alltså ca; 3-4 timmars sömn sammanlagt/natt. =(

I vanliga fall brukar jag alltid somna snabbt och sova hur djupt som helst... inget stör min sömn... förutom ljudet av vatten som droppar. Det gör mej galen! Och nu är våran toalett trasig... eller det är nått fel på den, så den står och fyller upp vatten i tanken hela tiden... vilket låter rätt högt, och är fruktansvärt irriterande!! Jag går upp gång på gång under natten för att försöka få tyst på det, på alla möjliga sätt o vis... men inte då... det fortsätter droppa natten igenom...!

Sen var det jäkligt varmt i natt oxå, men jag vågade inte sätta igång AC:n, för då hade jag väckt Dave... (AC:n sätts igång med ett högt "plingande" ljud....) *suck*

Japp, jag är grinig idag, känner jag... och trött, och seg, och har inte lust med nått... inte ens se på tv... Till på köpet är det fredag den 13:e idag, och vidskeplig som jag är så gör det mej extra nervös... Inte lätt att heta Lindah idag, vill jag lova... =(

Nu ska jag ta och träna, och hoppas på att lite lyckohormoner vill frigöra sig och muntra upp mej. =) Kan ju knappast bli sämre i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!