19 november 2009

Grattis alla Elisabeth!

Jag är en av de miljarder (typ) som heter "Elisabeth" i mellan-namn... visserligen hade jag glömt att jag hade namnsdag idag, men efter ett mess från mamma så blev det raskt en tur till affären för att köpa bakelser och annat gott. =)
Man måste passa på att fira, när det väl finns nått att "skylla" på, right?

Så jag vill gratta alla Elisabeth idag! Bl.a mamma, mormor, moster och ett gäng kusiner..! =)

Dagen till ära så bakade jag även en kladdkaka... som blev den absolut godaste ever!! Jag använde "self-raising" mjöl (sånt med bakpulver i...), istället för vanligt... vilken skillnad det blev! Mums!!

Ikväll blir det KFC (=världens godaste snabbmats-kedja) till middag, och sen soff-mys framför en Harry Potter-film.
Trevlig kväll!

Förresten; så har det börjat regna igen... efter typ 2 timmars uppehåll... Nu ska väl det bli grönt som aldrig förr i trädgården i alla fall! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!