18 november 2010

Senaste dagarna...

Jaha, då var den här veckan också snart slut... för fredag räknas som helg... Fattar inte att tiden kan gå så FORT! Tror det har med åldern att göra... pappa säger att tiden går fortare ju äldre man blir... så jag vet vad jag har att vänta mej. Om ett par år hinner jag väl knappt äta frulle förrens det är dags att gå och lägga sig igen... :/

I tisdags hämtade vi upp Josefine och Pascal, (alias; "de nya svenskarna") på flygplatsen... och de var trevliga men trötta! =)
Så vi skippade middag den kvällen, och tog det igår istället.
Blev en väldigt trevlig kväll, som slutade sent!
De var också så snälla att de gav oss svenska tidingar, godis och snus!! Vilket är guld värt för oss! Tusen tack!! =)

På måndag landar Dave´s föräldrar hos oss igen. Det blir deras tredje besök här i Durban. =) Så nu blir det några dagar med fullt upp för att hinna städa, baka, planera och fixa det sista innan de kommer. =)
Ska bli KUL!! =)

Ni som följt min blogg ett tag, börjar kanske märka att inäggen blir förre och mer sällan..? Det beror på att jag lessnat lite på bloggandet! Har hänt förr, men efter ett tag brukar jag få "ny energi".... få se hur det går den här gången...

2 kommentarer:

  1. Ska du städa!?!?

    SvaraRadera
  2. Japp, även om vi har "städhjälp" (som ingår i hyran) 2 ggr/vecka så gör de bara det enklaste. Sånt som putsa fönster, torka ur skåp, torka taklister osv fixar jag själv.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!