05 november 2010

Ingen sommar!

Nix, sommaren hade inte alls kommit... den var bara hit och vände... Idag är det lite halvmulet och rätt trist väder. Pixie är därimot överlycklig...! Hon har legat helt utslagen de senaste dagarna i värmen... men nu är hon ute på fågeljakt.
Det enda positiva med vädret är att Dave och jag har börjat springa, så det ska bli skönt att slippa bli svettig innan man ens kommit ifrån huset idag...
Annars tycker jag som alltid att dåligt väder är värdelöst!! Jag gillar SOL!!

Igår köpte jag lite nya bakformar... så jag tror jag ska inviga dem idag. Går det inte att sola så får man baka istället. =)
Dessutom har vi lite planering att göra... för snart kommer Daves föräldrar på besök. Det blir deras tredje (!) gång de hälsar på oss här i Durban! =) Nytt för den här gången är så klart att vi har flyttat! Så det ska bli kul att se vad de tycker om nya stället jämfört mot vårat gamla. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!