01 mars 2010

Känner mej små-tråkig

Det händer så himla mycket i våra liv just nu... framtidsplaner och annat fyller våra dagar. Men jag är inte riktigt "redo" att skriva om det ännu, vilket gör att jag känner mej rätt trist. Det är ju det enda jag sysslar med just nu... planerar och fixar dagarna igenom.... så jag har inte så mycket annat att skriva om för tillfället.
I slutet på veckan kanske jag kan berätta mer... vi får se.

Idag har det annars varit soligt och varmt... och jag är inte ett dugg avundsjuk på er stackare i Svedala/Uppsala där snön har vräkt ner idag igen....
Trodde denna låååånga vinter i Sverige skulle göra att vi skulle få en hel drös med glada besökare... men so far är det bara mamma o pappa som har en biljett bokad.

Vi har även hunnit med en joggingtur idag igen... nu jäklar ska kondisen förbättras! =) Och nu väntar "Grey´s Anatomy" på mej...
See ya!

1 kommentar:

  1. Man blir ju lite nyfiken...
    Inte så konstigt att det inte kommer så mycket besök, biljetterna till Sydafrika är ganska dyra nu, hoppas det blir bättre igen efter fotbollsVM.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!