06 mars 2010

Inte så kul...

För ett tag sen, när jag satt och letade efter bilder på Pixie som kissunge, så upptäckte jag en cd-skiva som var TOM...! Det borde ha varit (jag trodde att det var) bilder från min senaste födelsedag... och även från augusti, september och oktober 2009... men nada!! *Panik* Nått måste ha gått fel när jag bränt den... och eftersom min dator rasade i december, så har jag inga bilder sparade någon annanstans. Såååå värdelöst!! Jag måste säga att sånt här gör mej till en bakåtsträvare... Det var BÄTTRE FÖRR!!

Som tur är har jag framkallat några foton till ett album, och Dave hade en hel del från sin kamera i hårddisken... men det fattas ändå en hel del bilder... Har jag tur har jag några på min mail oxå, som jag mailade mamma o pappa...

Hädanefter är det extra försiktighet och noggrannhet som gäller vid hantering av foton..! Man kanske borde framkalla alla kort man tar... men eftersom en vanlig månad innebär ca; 300 foton för min del, och en semester runt 1000 st, så vart ska jag förvara alla??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!