23 mars 2010

Jag är så jäkla less...

... på allt vad elektronik heter! Varför funkar aldrig saker som det ska?!? Och varför envisas jag med att tro att jag ska kunna laga grejerna??
Jag hatar kamerablixtar som inte funkar som de ska, mobiler med usb-sladdar som inte funkar, datorer som rasar i tid och otid och som dessutom verkar ha nått fel på cd-delen (eller vad f**n det kallas)...!
Det MÅSTE ha varit bättre förr!
En målarpensel kunde i alla fall inte gå sönder, och att sitta modell för en tavla är en baggis för tålamodet jämfört med att bråttas med elektronik problem hela tiden..!
Och jag hatar att ha en liten frys oxå... Inte för att det har med saken att göra... men jag hatar det oxå!!
Hinner jag göra en impuls-beställning från "net on net" tro, och få det att komma så mamma o pappa tar med sig det hit?? :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!