02 mars 2010

Endast...

.... 4 veckor kvar tills mamma o pappa intar Durban!!!
Och ikväll har vi skypat för att planera lite små-detaljer... som vilken tid de landar tex. =) Det är gånger som denna som man gillar att tiden flyger iväg i rasande fart... när man går och väntar på nått... =)

Dagen i Durban har varit regning och kall... japp, 25 grader räknas som kallt. ;) Nu har det äntligen slutat regna, och jag önskar mej sol imorgon... jag vill simma och sola... Har börjat läsa tredje boken i "Twilight"-serien; "Eclipse"... och den läser jag helst liggandes i en solstol.

Jag har fixat och trixat hela dagen, och som i vanlig ordning tänker jag inte avslöja nått ännu... sorry... men snart så..., men jag har även varit iväg och handlat. Gjorde även en kantarell-soppa från scratch idag... första gången någonsin. Blev väldigt smarrigt!! *nöjd*

Nu ska jag nog ta och fixa en varsin semla, och sen kanske det möjligen blir ett avsnitt (eller två) av Dallas... tidernas kanske bästa tv-serie!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!