23 mars 2010

Multitasking...

Just nu tvättar jag kläder, färgar fransar och bryn, bloggar, leker med kissen, vattnar gräsmattan, lyssnar på bästa skivan ever och oroar mej för Dave som är uppe och flyger.
Multitasking, alltså. =)

Om en vecka landar pappa och mamma... och säg till om jag börjar bli tjatig om nedräkning... Inte? Vad bra. =)
I alla fall så är det en hel del småsaker som ska fixas tills dess... Idag ska jag tex boka restaurang till mammas födelsedag... Och eftersom jag vet exakt vilket bord jag vill ha, så åker jag dit och bokar istället för att ringa... så att inget blir fel, man vet aldrig med Sydafrikaner. De säger att de fattar vilket bord man menar, men sen blir det ändå inte ens i närheten av rätt...

Dave är uppe och flyger idag... och med lite tur så hinner jag följa med på en flygning senare i veckan. Det är verkligen hur kul som helst!! =) Trodde väl aldrig att JAG skulle gilla att flyga små plan..!
Men nu börjar mina ögon svida lite... har färg på fransarna... och det har suttit en stund nu... När det börjar svida i ögonen, då är det klart. =)
Bäst att skölja... Och sen blir det nog poolen en stund. Det är fortfarande otroligt bra väder i Durban... 33 grader i skuggan idag, och 29 i poolen. =) Är glad att vi bor just här, i Sydafrika!
Grannarna hade besök från Johannesburg i helgen, och där är det tydligen mer eller mindre höst nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!