29 mars 2010

Paus!

Jag gick upp tidigare i morse än vad jag har gjort på eeeevigheters evigheter, typ! Alltså halv åtta. =)
Det har varit städning på schemat sen dess, och nu har jag tagit en kort paus för lite frulle. Men jag är så spänd inför mammas o pappas besök, så jag kan knappt äta!
Det ska verkligen bli superkul att de kommer, och den här gången är det mest "mitt" besök"... eller vad man ska säga. Det har annars mest varit Dave´s familj som kommit hit och hälsat på... men nu är det äntligen mamma o pappa!! =)

Jag städar och tvättar, putsar fönster och fixar för fullt... Skönt att ha mycket att göra idag, så dagen går fort!
Strax blir det nog en sväng till "Pick n´Pay" för lite storhandling!

Ikväll hade jag tänkt klämma in en skype med Hanna, och möjligen en kompis till, om jag hinner... Måste även fixa naglarna ikväll oxå. =) Och glöm inte att kolla "Vampire Diaries" ikväll (för er i SA, alltså), =)
Imorgon förmiddag drar vi till flygplatsen... troligtvis lite tidigare än nödvändigt... Dave gillar nämligen att glo på planen när de landar och lyfter... hahaha... =)

Nu måste jag återgå till städningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!