17 mars 2010

Bakdag!

Jag är en humörs-människa... D.v.s jag gör bara saker när jag har lust med det. Jag måste känna för att städa/tvätta/laga mat/baka/träna, annars får det vara. Men när jag väl har lust... då går det gärna lite överstyr!

Idag hade jag lust att baka... då blev det bullbak, choklad-fudge och konjaks-praliner... Tror även att jag kanske ska göra nån mer pralin-sort innan dagen är slut. Det värsta med att göra allt på en dag är helt klart all disk! Och vi har ingen diskmaskin... *suck* Men åååå vad gott det blir när man provsmakar allt... Mumsigt! =)

På eftermiddagen passade vi på att ta en joggingrunda... för första gången när det inte är soligt. Var inte ett dugg lättare i fall ni trodde det. Backarna försvann tyvärr inte med solen... Men jag måste erkänna att träningsglädjen är ett faktum, och vad man känner sig duktig efter en joggingrunda. Härligt!

På fredag ska jag väga mej, och återkommer då om hur det går att äta enligt LCHF... mycket fusk denna vecka kan jag lova... Men jag tror ändå på positiva siffror på vågen... det känner jag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!